گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۲۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۹۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۸۰۷۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۱۲۴ مورد

افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای شادروان حاج "رضا خوشدل" در سومین روز از هفته دولت

سه شنبه ٦ شهریور ١٣٩٧ ساعت ٩:١٥ ق.ظ   ( بازدید : 503 نفر )


پایگاه اورژانس جاده ای شادروان حاج "رضا خوشدل"در محور گیفان - ایوب از توابع شهرستان بجنورد با حضور رئیس دانشگاه و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان افتتاح شد.

به گزارش " وب دا " رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه در این مراسم بیان کرد : ساختمان این پایگاه اورژانس در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع احداث گردید.

 

 

دکتر" دولت آبادی "تصریح کرد : یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و نیروی انسانی مورد نیاز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای این پایگاه تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا پیش از این به دلیل نبود پایگاه اورژانس در این منطقه ،در مواقع اورژانسی از پایگاه قلعه جق به این منطقه اعزام انجام می گرفت، افزود : با پیگیری های انجام شده و احداث این پایگاه ؛ مناطق گیفان، ایوب و روستاهای هم جوار تحت پوشش کامل خدمات اورژانس 115قرار گرفت.

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان نیز با قدردانی از ریاست دانشگاه به دلیل توجه ویژه به حوزه خیرین ، بیان کرد : کل هزینه ساخت بنا 120 میلیون تومان است که  ۱۰۰ میلیون تومان از هزینه ساخت این پایگاه توسط خیّر بزرگوار شادروان حاج رضا خوشدل تامین گردیده است.

" علیرضا صفاری " تصریح کرد : خرید بخشی از تجهیزات داخلی پایگاه نیز توسط مجمع خیرین سلامت انجام شد.

وی همچنین افزود : مجمع خیرین سلامت همچنین متعهد شده است که هزینه دیوارکشی خانه بهداشت روستای ایوب را در منطقه تامین نماید.


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۴۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...